مجله زیبایی و سلامت

رنگ مو ترند سال 2024 چه رنگ هایی هستند؟

رنگ مو ترند سال 2024 چه رنگ هایی هستند؟

هر ساله بعضی از رنگ موها توسط میکاپ آرتیست های مشهور دنیا به عنوان رنگ مو ترند سال معرفی می شوند و افرادی که علاقمند به رنگ موهای ترند هستند استقبال زیادی از آن ها می کنند. اگر شما هم به دنبال جدیدترین رنگ مو ترند سال 2024 هستید و دوست دارید موهای خود را به رنگی خاص و جذاب در آورید این مطلب از مجله گرند کالا را به هیچ عنوان از دست ندهید. چرا که در این مطلب قرار است با هم ببینیم رنگ مو ترند سال 2024 چه رنگ هایی هستند:

فهرست مطالب

  • 9 رنگ مو ترند سال 2024 باید بشناسید
  • بلوند باتر کریم
  • قهوه ای قارچی
  • تنباکویی
  • قهوه ای گیلاسی
  • مشکی پر کلاغی
  • جینجر کهربایی
  • بالیاژ بلوند
  • هایلایت مو الماس سیاه
  • بلوند کاراملی
  • جذاب ترین رنگ مو های فانتزی ترند 2024
  • سوالات متداول

9 رنگ مو ترند سال 2024 که باید بشناسید

9 رنگ مو ترند سال 2024 که باید بشناسید

9 رنگ مو ترند سال 2024 که باید بشناسید

تنوع بالای رنگ مو ترند 2024 باعث شده است افراد به راحتی بتوانند طبق علاقه خود و همچنین رنگ چشم، تناژ پوست و پارامترهای این چنینی بهترین رنگ مو ترند سال 2024 را برای خود انتخاب کنند. شما می توانید در رنگ موهای امسال از رنگ موهای بلوند تا رنگ های فانتزی و تیره را مشاهده کنید. البته لازم به ذکر است که رنگ موهای ترند امسال بیشتر بر روی حفظ ظاهر طبیعی موها و انتخاب رنگ موی طبیعی تاکید دارند. در ادامه با 9 مورد از جدیدترین و خاص ترین رنگ مو ترند سال 2024 آشنا خواهیم شد:

رنگ مو بلوند باتر کریم (Butter Cream)

بلوند باتر کریم (Butter Cream)

بلوند باتر کریم (Butter Cream)

یکی از رنگ موهای بی نهایت جذاب که امسال در دسته رنگ موهای ترند قرار گرفته است رنگ موی بلوند باتر کریم است که به عنوان یک رنگ مو دخترانه ترند 2024 نیز شناخته می شود. به کمک این رنگ مو و افزودن تناژهای گرم طلایی، فیس فریم و بیبی لایت می توان ظاهر بسیار جذاب و متفاوتی داشت. از طرفی با توجه به آن که تنها قسمتی از موها دکلره می شوند، کمترین آسیب به آن ها وارد خواهد شد. برای داشتن این رنگ جذاب نیاز است که بخش های روشن موها را به پایه 8 و 9 دکلره برسانید.

رنگ مو قهوه ای قارچی

رنگ مو قهوه ای قارچی

رنگ مو قهوه ای قارچی

اگر عاشق رنگ موهای ملایم هستید و دوست دارید یک رنگ مو دخترانه ترند 2024 را روی موهای خود تجربه کنید قهوه ای قارچی یکی از بهترین انتخاب هاست. این رنگ مو ترکیبی ملایم از رنگ قهوه ای و بلوطی است و نمایی بسیار شیک و دخترانه به چهره و موهای شما می بخشد. این رنگ مو به هر رنگ پوستی می آید و می توانید حتی برای جذابیت بیشتر آن را با تکنیک آمبره، سامبره یا بالیاژ روی موها اجرا کنید. برای داشتن این رنگ مو باید موهای شما به پایه 7 یا 8 رسیده باشند.

رنگ مو تنباکویی

رنگ مو تنباکویی

رنگ مو تنباکویی

رنگ مو ترند 2024 بعدی رنگ تنباکویی است که در دسته رنگ موهای بلوند قهوه ای قرار می گیرد. در این رنگ مو شما شاهد ترکیبی از تناژهای قهوه ای و بلوند طبیعی خواهید بود و می توانید آن را با دکلره یا بدون دکلره اجرا کنید. همچنین می توانید برای حجیم تر به نظر رسیدن موها این رنگ مو را با تکنیک بیبی لایت یا بالیاژ معکوسی روی موهای طبیعی خود اجرا کنید.

رنگ مو قهوه ای گیلاسی

رنگ مو قهوه ای گیلاسی

رنگ مو قهوه ای گیلاسی

اگر یک رنگ موی جذاب و البته بدون دکلره برای موهای خود می خواهید رنگ زیبای قهوه ای گیلاسی یک رنگ مو ترند سال 2024 به شمار آمده و از رنگ هایی است که نیازی به دکلره ندارد. این رنگ با پوست های روشن و سفید هارمونی بی نظیری ایجاد می کند و البته جزو رنگ هایی است که زیبایی فوق العاده ای به پوست های سبزه و گندمی نیز می بخشد. این رنگ مو بدون دکلره و دکوپاژ روی موهای طبیعی قابل اجراست.

رنگ مو مشکی پرکلاغی

رنگ مو مشکی پرکلاغی

رنگ مو مشکی پرکلاغی

رنگ موی مشکی جزو زیباترین رنگ موهاست و در لیست رنگ مو ترند سال 2024 نیز می توان آن را مشاهده کرد. این رنگ مو زیبایی طبیعی و فوق العاده ای به چهره می بخشد و از رنگ هایی است که به عنوان رنگ مو دخترانه ترند 2024 نیز بسیار محبوب است. البته با توجه به آن که تا یکی دو سال بعد از پرکلاغی کردن موها امکان دکلره کردن موهای خود را ندارید حتماً تنها در صورتی به سراغ این رنگ بروید که مطمئن هستید از این رنگ خسته نمی شوید.

رنگ مو جینجر کهربایی

رنگ مو جینجر کهربایی

رنگ مو جینجر کهربایی

این رنگ مو ترند سال 2024 یک رنگ جذاب و پرطرفدار برای علاقمندان به رنگ موهایی با تناژ مسی و نارنجی ملایم است. تناژ گرم این رنگ مو باعث می شود موهای شما حجیم تر به نظر برسد و به همین دلیل اگر موهای شما صاف و کم پشت است این رنگ مو می تواند برای شما بسیار مناسب باشد.

رنگ مو بالیاژ بلوند

رنگ مو بالیاژ بلوند

رنگ مو بالیاژ بلوند

از دیگر رنگ های موجود در لیست رنگ مو ترند 2024، رنگ موی بالیاژ بلوند است. این رنگ مو ضمن آن که یک انتخاب عالی برای ایجاد تغییری چشمگیر در چهره به شمار می آید از آن جایی که در آن ریشه موها تیره می مانند، به چهره حالتی طبیعی و دخترانه است و به همین دلیل برای خانم ها و دخترخانم هایی مناسب است که دوست دارند بیبی فیس به نظر رسیده و چهره زیبا و دخترانه ای داشته باشند.

رنگ مو هایلایت مو الماس سیاه

رنگ مو هایلایت مو الماس سیاه

رنگ مو هایلایت مو الماس سیاه

اگر به رنگ موهای تیره علاقه داشته و البته دوست دارید تغییری در ظاهر موهای خود به وجود آورید این رنگ مو ترند 2024 برای شما فوق العاده است. در این نوع رنگ مو، کافی است هایلایت های کمی به رنگ برنز بر روی موهای تیره خود در آورید تا موهای شما همچون الماس بدرخشد. این رنگ مو برای پوست های تیره و برنز بی نهایت جذاب و زیباست.

رنگ مو بلوند کاراملی

رنگ مو بلوند کاراملی

رنگ مو بلوند کاراملی

از دیگر رنگ موهای ترند 2024، رنگ موی بلوند کاراملی است که با بیشتر پوست ها هارمونی جذابی به وجود می آورد. برای نتیجه بهتر می توانید برای پوست های سفید، این رنگ را به صورت هایلایت های کاراملی باریک اجرا نموده و اگر پوست شما برنزه است از هایلایت های کاراملی تیره تر استفاده کنید.

بیشتر بخوانیم: آمبره مو چیست؟

جذاب ترین رنگ موهای فانتزی ترند 2024

رنگ های فانتزی هر ساله جزو رنگ های موهایی هستند که بسیار ترند شده و افراد زیادی دوست دارند به پیروی از دنیای مد و فشن این رنگ ها را امتحان کنند. رنگ موهای فانتزی اگر چه ماندگاری کمی دارند و باید مرتب رنگساژ شوند اما یک انتخاب عالی برای تغییر چهره ای چشمگیر و جذاب به شمار می آید. بعضی از رنگ موهای فانتزی که در دسته رنگ مو ترند سال 2024 قرار دارند عبارتند از:

  • رنگ مو غروب مسی: این رنگ مو دارای تناژهای گرمی از قهوه ای، مسی تیره و نارنجی است که برای پوست های سفید و روشن بی نهایت جذاب است.
  • رنگ موی پاستلی: شما می توانید برای داشتن یک رنگ موی پاستلی، طیف ملایم و طبیعی از رنگ های مختلفی مانند قرمز مخملی شارپ، صورتی باربی، آبی آسمانی و هلویی را امتحان کنید.

حرف آخر

در این مطلب با هم با جذاب ترین رنگ هایی که به عنوان رنگ مو ترند سال 2024 شناخته می شوند آشنا شدیم. شما می توانید برای اجرای این رنگ ها، بهترین رنگ موها را از گرند کالا تهیه کنید. در این فروشگاه شما شاهد مناسب ترین قیمت رنگ مو خارجی مانند قیمت رنگ مو لورال خواهید بود.

سوالات متداول

رنگ مو ترند سال 2024 چه رنگ هایی هستند؟

امسال رنگ هایی همچون رنگ تنباکویی، بلوند کاراملی، قهوه ای قارچی، مشکی پرکلاغی، بلوند باتر کریم و... جزو ترندترین رنگ ها به شمار می آیند.

پرطرفدارترین رنگ مو ترند 2024 کدام است؟

اگر دوست دارید ظاهر طبیعی خود را حفظ کنید بهتر است به سراغ هایلایت ها بروید اما در صورت علاقمندی به رنگ های فانتزی، می توانید طبق رنگ پوست و فصل موردنظر، رنگ هایی چون آبی آسمانی، هلویی، مسی و... را انتخاب کنید.

در سال 2024 بر روی چه رنگ موهایی تایید می شود؟

در این سال جدید میلادی بیشتر رنگ هایی ترند شده که ظاهر طبیعی موها را حفظ می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *