همه دسته ها

سیمپل محصول کدام کشور است؟

سیمپل محصول کدام کشور است؟

برند سیمپل یکی از برندهای بسیار محبوب در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی است که این روزها طرفداران بسیاری دارد. اثر گذاری محصولات سیمپل باعث شده که روز به روز افراد بیشتری برای داشتن پوستی سالم به سراغ آن ها بروند. اما یکی از سوالاتی که در مورد این برند مطرح می شود این است که سیمپل محصول کدام کشور است؟ در ادامه بیشتر با کشور مبدا برند سیمپل آشنا خواهیم شد:

کشور مبدا برند سیمپل

کشور مبدا برند سیمپل

کشور مبدا برند سیمپل

سیمپل محصولی از کشور انگلستان است که برای اولین بار در سال 1960 در بریتانیا تاسیس شد. در واقع راه اندازی این برند توسط گروهی به نام Albion و پزشکی انگلیسی انجام شده و در ابتدا تنها محصولات آن به پاک کننده های اختصاصی و صابون های ملایم و بدون رایحه و هر گونه مواد مضر محدود میشد.

در سال 2010 مالکیت این برند تحت اختیار کمپانی بزرگ یونیلیور قرار گرفت. این برند هنوز نیز با گذشت سالیان بسیار بهترین و بی ضررترین محصولات آرایشی و بهداشتی را تولید می کند و دلیل محبوبیت بسیار زیاد این برند نیز همین موضوع است. چرا که این برند به هیچ عنوان از مواد حساسیت زا و آسیب زننده ای استفاده نمی کند و همواره در پی بهبود و ارتقا کیفیت محصولات خود است.

به طور کلی این برند یکی از بهترین برندهای خارجی محصولات مراقبتی پوست محسوب می شود که محصولات آن با وجود قیمت مناسبی که داشته اثرگذاری فوق العاده ای را دارند.

محصولات برند سیمپل

محصولات برند سیمپل

محصولات برند سیمپل

برند سیمپل دارای متنوع ترین محصولات پوستی است و افراد به راحتی می توانند براساس نوع پوست و همچنین نیاز پوستی خود، محصول مناسبی را از بین تولیدات این برند تهیه کنند. هر یک از محصولات این برند انگلیسی کیفیت بسیار بالایی داشته و در نوع خود بسیار عالی هستند. به طور کلی محصولات سیمپل در یکی از 8 کالکشن زیر قرار دارند:

Protect n glow

این کالکشن دارای انواع کرم ضد آفتاب غنی از آنتی اکسیدان، ویتامین c، ویتامین e و ریشه زنجببیل است که دارای خاصیت روشن کنندگی پوست هستند.

Organic hemp seed oil

این دسته بندی محصولات پوستی دارای روغن دانه کنف، امگا 3 و 6، ویتامین B3 و... است و اثر تسکین دهندگی و ترمیم کنندگی پوست فوق العاده ای دارند.

 

Daily skin detox

این دسته بندی معتلق به محصولات سم زدای پوست چرب و مستعد آکنه است که از ترکیباتی همچون آویشن، زینک و فندق جادویی برای اثربخشی هر چه بیشتر آن ها استفاده شده است.

Travel & Trial

این دسته از محصولات برند سیمپل، در واقع محصولاتی با سایز مینی هستند که می توان از آن ها به راحتی در سفر استفاده نمود یا همیشه آن ها را در کیف به همراه داشت.

Biodegradaable wipes

محصولاتی همچون دستمال مرطوب های پاک کننده، ضد حساسیت و شاداب کننده پوست با خاصیت تجزیه زیستی و وگان در این کالکشن قرار دارند.

Sheet masks

این کالکشن مختص ماسک های ورقه ای با خاصیت ضد آلودگی، ضدحساسیت و ضد استرس با ترکیباتی همچون ویتامین E و B3 است.

Water boost

محصولاتی همچون آبرسان سیمپل و مرطوب کننده ها در این دسته بندی قرار داشته که در واقع محصولاتی ویژه ای برای پوست خشک هستند.

Kind to skin

این دسته از محصولات برند سیمپل برای پوست های حساس و به صورت ضد حساسیت، کرولتی فری، بدون پاران و الکل و با ترکیباتی همچون پروویتامین B5 طراحی و تولید شده اند.

ویژگی محصولات برند سیمپل

ویژگی محصولات برند سیمپل

ویژگی محصولات برند سیمپل

محصولات برند سیمپل دارای ویژگی هایی بسیار خاص و موثر هستند که باعث شده روز به روز محبوبیت بیشتری در بین افراد پیدا کنند. برخی از ویژگی های محصولات برند سیمپل عبارتند از:

  • فاقد تست حیوانی
  • دارای بسته بندی قابل بازیافت
  • قابل استفاده برای انواع پوست ها و حتی پوست های حساس
  • تولید براساس استانداردها و فرمولاسیون خاص و ویژه
  • تهیه شده از مواد اولیه طبیعی و درجه یک
  • محصولاتی ضد حساسیت و غیرکومدون زا
  • فاقد هر نوع ماده مصنوعی و شیمیایی
  • دارای قیمت بسیار مناسب

سوالات متداول

محصولات سیمپل در چه کشوری ساخته می شوند؟

همانطور که در مطلب نیز به آن اشاره شد کشور مبدا برند سیمپل، انگلستان است و محصولات این برند نیز در این کشور تولید و به دیگر کشورها صادر می شوند.

آیا محصولات سیمپل تست حیوانی دارند؟

این برند، دوستدار حیوانات است و تمامی محصولات خود را بدون تست حیوانی تولید می کند.

چطور محصولات سیمپل اصل را تشخیص دهیم؟

با توجه به آن که نسخه کپی هر محصول باکیفیتی در بازار به وفور یافت می شود بهترین راه خرید محصولات سیمپل اصل و اطمینان از کشور مبدا سیمپل، خرید از یک فروشگاه معتبر است.

بهترین فروشگاه معتبر برای خرید محصولات سیمپل کدام است؟

فروشگاه اینترنتی گرند کالا از آن جایی که خود به صورت مستقیم از کشور مبدا سیمپل، محصولات این برند را به کشور وارد می کند و یکی از بزرگترین محصولات برند سیمپل به شمار می آید یکی از گزینه های مطمئن برای خرید محصولات مختلف این برند است.

2 دیدگاه در “سیمپل محصول کدام کشور است؟

  1. نسیم صادقی گفت:

    چرا تو خیلی از سایتا کشور مبدا سیمپلو ترکیه زدن؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *