مجله زیبایی و سلامت

نوتروژینا محصول کدام کشور است؟ | کشور مبدا برند نوتروژینا

نوتروژینا محصول کدام کشور است؟ | کشور مبدا نوتروژینا

کمتر کسی را می توان یافت که اهل استفاده از محصولات مراقبتی پوست باشد اما نام برند نوتروژینا را نشنیده باشد. در واقع نام این برند جزو پرتکرارترین برندهای محصولات مراقبتی پوست است و این روزها همه جا حرف از برند نوتروژینا و کیفیت محصولات آن است. حتی اگر تاکنون تجربه استفاده از محصولات این برند را نداشته باشید حتماً از کیفیت محصولات نوتروژینا به ویژه محصولات سری زردچوبه و واتر ژل های آن چیزهایی شنیده اید.

اما آیا با وجود محبوبیت این برند در مورد کشور مبدا برند نوتروژینا چیزی می دانید؟ به نظر شما این برند موفق و جهانی متعلق به کدام کشور است؟ با ما همراه باشید تا به بررسی کشور مبدا نوتروژینا پرداخته و ببینم که نوتروژینا محصول کدام کشور است:

کمی در مورد تاریخچه برند نوتروژینا

 

تاریخچه برند نوتروژینا

تاریخچه برند نوتروژینا

 

برند نوتروژینا یا نیتروژینا توسط فردی به نام امانوئل استولاروف تحت عنوان Natone در سال 1930 در لس آنجلس راه اندازی شد که در ابتدا صرفاً شرکتی کوچک در زمینه فروش لوازم آرایشی و بهداشتی بود و محصولات آرایشی آن در صنعت فیلم سازی به کار برده می شدند.

امانوئل در سال 1954 در سفری که به اروپا داشت با صابونی به نام نوتروژینا آشنا شد که همه جا صحبت از تاثیرات فوق العاده آن بر روی پوست بود. پس از آن امانوئل به این فکر افتاد که از طریق استراتژی تجاری خود به تاکید بر روی ویژگی های خاص صابون نیتروژنا به ویژه شفافیت کهربا پرداخته و زمینه توزیع و گسترش این صابون را در داروخانه و سوپرمارکت ها فراهم نمود.

از این رو در سال 1962 به دلیل شباهت بسیار زیاد این صابون با تصویر کلی این شرکت در ذهن مصرف کنندگان، نام این شرکت از نیتون به صورت رسمی به نوتروژینا تغییر پیدا نمود و در واقع می توان گفت که استارت موفقیت برند نوتروژینا از طریق این صابون زده شد.

برند نوتروژینا ساخت کدام کشور است؟

 

کشور مبدا نوتروژینا

کشور مبدا نوتروژینا

 

یکی از سوالاتی که ذهن افراد را در رابطه با این برند محبوب به خود جلب می کند کشور مبدا برند نوتروژینا است. در واقع افراد دوست دارند بدانند که این برند باکیفیت متعلق به کدام کشور است. همانطور که در بخش بالا نیز به آن اشاره شد کمپانی نوتروژینا فعالیت خود را در لس آنجلس آمریکا آغاز کرد و از این رو می توان آن را یک برند آمریکایی اصل دانست.

اگر چه ممکن است برخی محصولات این برند در کشورهای دیگری همچون فرانسه، آلمان یا انگلیس نیز تولید شده باشند اما در هر حال به طور کلی کشور مبدا نوتروژینا آمریکا است. چرا که تمامی محصولات این برند از فرمولاسیون های ویژه نوتروژینای آمریکایی برخوردار هستند و کیفیت آن ها با یکدیگر برابری می کند.

محصولات نوتروژینا دارای چه ویژگی هایی هستند؟

در بخش قبل با کشور مبدا برند نوتروژینا آشنا شدیم و اکنون وقت آن رسیده ببینیم محصولات این برند دارای چه ویژگی هایی هستند که خیلی از افراد به آن علاقمند شده و دوست دارند در مورد کشور مبدا نوتروژینا بدانند.

به طور کلی محصولات این برند دارای کیفیتی مثال زدنی هستند و این برند توانسته تایید و توصیه متخصصین پوست را در مورد محصولات خود بگیرد. محصولات برند نوتروژینا معمولاً دارای سبک ترین بافت بر روی پوست هستند و به راحتی و خیلی سریع جذب پوست می شوند. اثرگذاری این محصولات بسیار مطلوب است و خیلی زود می توان اثرات شگفت انگیز این محصولات را بر روی پوست مشاهده نمود.

نکته دیگری که می توان در مورد ویژگی های محصولات این برند ذکر نمود این است که محصولات این برند به ویژه انواع مرطوب کننده و آبرسان نوتروژینا دارای ترکیباتی مطمئن و گیاهی هستند و ترکیبات شیمیایی به کار برده شده در این محصولات بی ضرر و ضد حساسیت می باشند. از این رو محصولات این برند نام آشنا با وجود اثرگذاری خیلی خوبی که داشته به پوستی آسیبی نمی زنند.

آشنایی با محصولات برند نوتروژینا

برند نوتروژینا برخلاف گذشته دارای تنوع محصول بسیار بالایی است و طیف گسترده ای از محصولات مراقبتی پوست و مو را ارائه می دهد. محصولات این برند را می توان به دسته بندی های زیر تقسیم نمود:

  • محصولات مراقبت از پوست: شامل انواع تونر نوتروژینا، ژل شستشوی نوتروژینا، مرطوب کننده و آبرسان، انواع ماسک و ...
  • محصولات ضد آفتاب: شامل انواع ضد آفتاب کودک و بزرگسال برای انواع پوست در نمونه های رنگی و غیررنگی، انواع لوسیون و اسپری های محافظتی
  • محصولات درمانی پوست: شامل انواع ضدجوش و ضدآکنه ها، ترمیم کننده، محصولات جوان کننده و ضدپیری، کرم های دور چشم و...
  • محصولات آرایشی: شامل انواع محصولات آرایش صورت، چشم، لب ها، ریمل و...
  • محصولات مراقبت از مو: شامل انواع شامپوها برای موهای مختلف شامپوهای درمانی و...

قیمت محصولات نوتروژینا

 

اگر چه واردات محصولات نوتروژینا از کشور مبدا برند نوتروژینا به کشور ما معمولاً با دشوارهایی همراه است و از سوی دیگری همه از قیمت دلار و افزایش تورم قیمت ها آگاه هستیم باز هم محصولات نوتروژینا با وجود کیفیت بسیار خوبی که داشته در رده محصولات مراقبتی مقرون به صرفه قرار می گیرند.

 

به واسطه فرمولاسیون ویژه ای که محصولات این برند داشته در همان یکی دو بار اولی که از آن ها استفاده می کنید تاثیرات آن ها را به خوبی بر روی پوست مشاهده خواهید نمود و از این رو خرید این محصولات را می توان از نظر اقتصادی بسیار عالی دانست چرا که در خیلی از مواقع ما را از هزینه های مختلفی به منظور داشتن پوستی سالم و شاداب دور می کنند.

محصولات برند نوتروژینا اورجینال را از کجا تهیه کنیم؟

بی شک برای آن که بتوانیم از محصولات برند نوتروژینا بهترین نتیجه را بگیریم در قدم اول باید از اصالت کالای خریداری شده اطمینان پیدا کنیم. این روزها متاسفانه نسخه کپی محصولات هر برند باکیفیتی را در بازار می توان یافت و این موضوع باعث شده خرید محصولات اورجینال برند نوتروژینا کمی دشوار باشد.

با توجه به آن که خرید محصولات غیراورجینال به نوعی پول دور انداختن است و از سوی دیگر معایب بی شماری برای پوست به همراه داشته نیاز است که در خرید این محصولات به سراغ یک فروشگاه معتبر برویم.

فروشگاه گرند کالا یکی از بزرگترین واردکنندگان محصولات مراقبتی پوست از برندهای مطرحی چون نوتروژینا است و شما می توانید محصولات برند نوتروژینا را با ضمانت اصالت کالا و با مناسب ترین قیمت از این فروشگاه تهیه کنید.

سوالات متداول

برند نوتروژینا متعلق به کدام کشور است؟

این برند محبوب برندی آمریکایی می باشد.

آیا تمامی محصولات برند نوتروژینا در آمریکا ساخته می شوند؟

خیر، برخی از محصولات این برند در کشورهای دیگری همچون آلمان، انگلیس یا فرانسه اما با همان فرمولاسیون مخصوص آمریکایی ساخته می شوند.

بهترین راه خرید محصولات اورجینال نوتروژینا چیست؟

برای اطمینان از اصالت محصولات این برند توصیه می شود از فروشگاه های معتبری چون گرند کالا دست به خرید بزنید.

2 دیدگاه در “نوتروژینا محصول کدام کشور است؟ | کشور مبدا برند نوتروژینا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *